Wisetrends – statystyki social media

social media

Aktualizowane co godzinę, stworzone przy profesjonalnych założeniach, selektywnie zebrane, i za darmo – to właśnie statystyki stworzone przez Wisetrends, najnowsze narzędzie analityczne do generowania raportów i optymalizacji w mediach społecznościowych. Usługa startuje 15 kwietnia 2013 roku i w nowatorski sposób podchodzi do interpretacji danych social media. Twórcy zapewniają, że to dopiero start rewolucji w analizach social media.

Wiele firm zauważyło już potęgę social media i z ich pomocą obsługują fanów. Oczywiście aby skutecznie działać, potrzebna jest wiedza i analizy aktualnych trendów w social media. Dlatego właśnie stworzyliśmy Wisetrends, system zezwalający na stałe monitorowanie Państwa biznesu w social mediach.

Ponadto poza standardowym raportowaniem i updateami co godzinę wyświetlanymi na Wisetrends.com, usługa ta, wykorzystując specjalny algorytm oparty na szczegółowo dobranych danych, daje fanpage’om nasz autorski wskaźnik WiseIndex, dzięki czemu bez problemu określimy pozycję danego fanpage wśród konkurencji. Dotychczas zasadniczym kryterium, kwalifikacji fanpage-y była liczba fanów. Lecz to nie ona tylko jakość i zaangażowanie fanów ma wpływ na jakość usługi. Dlatego ustalając WiseIndex, pod uwagę bierzemy wiele zmiennych, na przykład: wskaźnik PTA, responsywność i zaangażowanie. Ich połączenie i odpowiednie przeliczenie pozwalają w rzetelny sposób określić realny zasięg i skuteczność działań w social mediach.

Na początek analizie poddaliśmy najpopularniejszych polskich fanpage’y, w wielu różnych kategoriach. Oczywiście lista analizowanych profili jest otwarta i każdy użytkownik ma opcję zasugerowania fanpage, który powinien zostać dodany do listy analizowanych profili Wisetrends. Planujemy poszerzać listę funkcjonalności serwisu, zezwalających na zaawansowane analizy nie tylko na Facebooku, ale również w innych mediach społecznościowych jak Twitter czy YouTube. Naszym narzędziem zainteresowana będzie nie tylko nie jest agencja interaktywna, ale również wiele firm i ich działy marketingu..

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *