Ryanair się zmienia? Czcze obietnice?

Jeden z największych tanich przewoźników Europy – Ryanair, rozwija się na rynku lotniczym. Irlandzkie linie lotnicze przedstawiają pasażerom nową „Kartę klienta” oraz kolejne założenia programu rozwojowego „Always Getting Better”.

Karta klienta zakłada osiem obietnic przewoźnika, które ma on wdrażać w życie, aby podróżni mogli poczuć się usatysfakcjonowani. Obietnice mają sprawić, że Ryanair będzie ciągle dążył do poprawy i doskonalenia tego co da się jeszcze zmienić by zadowolić maksymalnie klientów. Tak więc tanie linie lotnicze z wysp obiecują między innymi realizować program „Always Getting Better”, oferować możliwie najniższe ceny, szeroką siatkę połączeń oraz stawiać na piedestale bezpieczeństwo wszystkich pasażerów. Według Ryanaira podróż z nim ma być udana, prosta i ekscytująca. Przewoźnik ma być także najbardziej wiarygodną linią lotniczą oferującą swoje usługi. Podróżni już teraz licznie wybierają Ryanaira, głównym powodem jest niska cena biletów i mnogość atrakcyjnych połączeń. Jeżeli obietnice zostaną stricte spełnione, przewoźnik może liczyć na grono kolejnych klientów zainteresowanych ich możliwościami.

Co jeszcze będzie zmieniane?

Program „Always Getting Better” to plan trzyletni- spisano tam jak powinna wyglądać modernizacja linii przez dany okres czasu. Drugi rok realizacji (rok 2015) zakłada wiele nowych udogodnień, dla pasażerów i nie tylko. Przede wszystkim zmiany rozpoczną się od wnętrz samolotów- zmieniony zostanie image, nie tylko maszyny ale również ubioru personelu. Nowy wystrój będzie nosił nazwę Boeing Sky Interiors.  Mniej zapłacimy za odprawę na lotnisku, wejdą w życie także nowe zasady anulowania biletu lotniczego. Jeżeli chodzi o sieć – w Internecie na stronie ryanair.com powstanie porównywarka cen biletów, a także całkiem nowy serwis gdzie można będzie wyrazić swoją opinię i podzielić się z innymi doświadczeniami z podróży (dodatkowo do wglądu będzie również najnowsza siatka połączeń linii lotniczych). Strona internetowa ma być szybsza, ulepszona o rejestrację „My Ryanair”. Do kompletu zaliczymy również nowe aplikacje mobilne, bardziej funkcjonalne niż przedtem. Więcej o ryanairze możesz poczytać tu i tu.

Pasażerowie w 2015 roku będą mieli możliwość wyboru poszerzonego menu. Linie stawiają na zdrową żywność, którą będą rozpieszczać swoich klientów. Można będzie więc zamówić na przykład gorące śniadanie z wyprzedzeniem- opcja ta pojawi się na niektórych trasach przewoźnika. Do wszystkich tych ulepszeń można jeszcze dodać przestronność- więcej miejsca i przestrzeni prywatnej, usługę „hold the fare” (opłatę za zatrzymanie ceny biletu przez dobę) oraz ubezpieczenie podróżne.

Ryanair świętuje właśnie 30-ste urodziny, i najwidoczniej chce udowodnić, że jest niezawodne i niezastąpione. Linie lotnicze liczą na to, iż ten rok przyniesie im wzrost ruchu pasażerskiego przekraczającego 100 milionów klientów.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *